ЧитаютКомментируютВся лента
Это читают
Это комментируют

Закарпаття: у Балоги конфлікт з угорськомовною газетою

    01 декабря 2020 вторник

    На Закарпатті у конфлікт поміж трьома газетами і головою Закарпатської ОДА влилося ще одне видання – угорськомовна газета «Карпаті Ігаз Со». Колектив тижневика 8 серпня розповсюдив «лист останньої надії», в якому керівника області Віктора Балогу звинувачують у намаганні «підпорядкувати собі незалежну угорськомовну пресу краю», – повідомляє Західна інформаційна корпорація.Це вже другий виток конфлікту обласної влади і «Карпаті Ігаз Со» після того, як ОДА, користуючись правом одного із засновників газети, звільнила головного редактора Елеміра Кевсегі у квітні цього року.



    "29 липня 2005 р. без згоди та погодження з колективом газети головним редактором «Карпаті Ігаз Со» був призначений Габор Ердеї, який з 1994 по 2003 гідно служив на посаді головного редактора режиму Кучми і якого не визнає колектив (30 співробітників)», – вказано у заяві колективу газети.



    "Колектив в цій історії вбачає однозначну провокацію етнонаціонального характеру, що може суттєво вплинути на міжетнічні відносини і стабільність в регіоні. Саме тому звертаємось до української журналістської громади, наших колег в нових умовах української журналістики допомогти нам відстояти свої права журналістів», – йдеться у листі колективу угорської редакції газети «Карпаті Ігаз Со».




    Нас уже 25000 в Facebook! Присоединяйтесь!
    Рейтинг: 
    Интернет-издание
    UA-Reporter.com
    Письмо редактору