ЧитаютКомментируютВся лента
Это читают
Это комментируют

Новости и события в Закарпатье ! Ужгород окно в Европу !

Іван Волошин: "Ратушняк цинічно бреше!" (ФОТО + документи)

    19 квітня 2024 п'ятниця
    132 переглядів
    Ужгородський підприємець Іван Волошин відповів Ратушняку

    Протягом останніх півроку, в регіональних масмедіа, висвітлюється кричущий факт – знищення старовинної будівлі на пл. Театральна. Власником будівлі та винуватцем незаконних дій по знищенню пам’ятки архітектури (з їхньої точки зору) - є приватне підприємство “Кроссмарк” та ужгородський підприємець Іван Волошин.


    Для того, щоб з’ясувати істину (думки іншої сторони не було представлено), а також спробувати вплинути на “нерадивых” забудовників, журналіст ВЗП взяв інтерв’ю у підприємця Івана Волошина.

    Іван Іванович, Вас звинувачують у тому, що Ви знищили будинок в центрі міста , який є пам’яткою архітектури , а також не маючи жодного дозволу проводите реконструкцію. Ми розуміємо, що ви є власник, але поясніть: чому не можна це робити в цивілізований спосіб, отримавши всі необхідні документи?

    - Ну, по-перше, я не являюсь власником даного будинку, а лише представником забудовника (ПП “Кросмарк “), яке також є лише забудовником. По-друге, проблема з даним будинком полягає не в тому, що ми “плювати хотіли “ на Закони України, а в тому, що не хочемо платити хабарів “сворі “ знахабнілих “чинуш”, які працюють в управлінні архітектури та містобудування під крилом ужгородського мера. Ось уже майже 2 роки ПП “Кросмарк” веде перманентну війну за право реконструкції (за власні кошти) приватної будівлі.

    areal.jpgЗ чого почалася ця війна ?

    - В 2008 році ПП “Кроссмарк” отримало дозвіл (рішення виконкому №250) на реконструкцію даного будинку з надбудовою 2-ох поверхів. Ми отримали історико-містобудівельне обґрунтування (підписане на той час головним архітектором міста та начальником управління культури) , а також оформили архітектурно–планувальне завдання, автором якого є член містобудівельної ради архітектор Лезу В.І, затвердила його головний архітектор міста Стричик О. Хочу додати, що в цих висновках йдеться про те, що дана будівля не являється пам’яткою архітектури та майбутня добудова в 2 поверхи не буде дисонувати з історичним ареалом Театральної площі. areal

    А що було далі?

    - На етапі отримання АПЗ , наш представник стикнувся з тим, що заступник головного архітектора міста пані Зотова О.С. під різними приводами відмовляла нам у отриманні документа ( за виготовлення якого ми офіційно оплатили ), мотивуючи це тим, що у неї інше бачення щодо реконструкції цієї будівлі. Більше того, вона повідомила що мер міста Ратушняк, також нічого “не знає” про це будівництво і є необхідність вирішити це питання з ним. На питання яким чином ? Зотова відповіла, не конкретизуючи, що в індивідуальному порядку.

    Ви “узгоджували” ці питання?

    - Ні, не “узгоджували”, і в результаті Зотова по вказівці Ратушняка винесла на засідання виконкому питання про скасування наданого нам рішення. На самому засіданні, юристи міської ради “просвітили” чиновників, що скасувати своє рішення виконком не може (це прерогатива сесії), а може лише внести зміни. І вони приймають рішення про те, щоб надати ПП “Кроссмарк” дозвіл на реконструкцію без надбудови . Цинізм цих дій полягає в тому що, не маючи професійних претензій до висотності будівлі (вся забудова вул. Корзо та пл. Театральної є 3 та 4 поверхова), і це вказано у історійко - містобудівельному обґрунтуванні та розробленому АПЗ, погоджених головним архітектором міста, начальником управління культури, та членом містобудівельної ради, Зотова вдалася до шахрайства – в причину зміни рішення вона внесла формулювання : “в зв’язку з відсутністю згоди всіх співвласників будинку” при тому, що ніяких співвласників в будівлі на Набережній Незалежності 1 НЕМАЄ.


    dobudova1.jpgdobudova2.jpg






























    Є сусіди за адресою пл. Театральна 6, згода яких (згідно закону) на реконструкцію приватного майна НЕ ПОТРІБНА.

    Ви оскаржили це рішення?

    - Ні, в зв’язку з тим, що проведення реконструкції планувалось через рік, ми хотіли подивитися як далеко, порушуючи закони, можуть дійти чиновники в бажанні отримання хабарів. Ми переробили проект (зменшили висотність) та подали на погодження в архітектуру м. Ужгорода . Але своїм “нахабним ігноруванням потреб можновладців” ми зачепили “за живе” цей “чиновницький кооператив”. І наc почали водити по колу, місяцями просто не розглядаючи наш проект або висловлюючи претензії до масштабу креслень (який попередньо був узгоджений з Зотовою О.С.), всі ці дії чітко вказували на те, що їх не цікавить питання професійного вирішення ситуації.

    Ви конкретно спілкувались з головним архітектором або з мером міста з приводу цього питання?

    - Так, після 20-го походу нашого представника (безрезультативного) в управління архітектури міста, я сам зайшов до пані Зотової, яка на той час “царювала” на посаді в.о. головного архітектора міста. Ми поспілкувались “ни о чем”, професійної дискусії у нас не вийшло, зате надійшла цікава пропозиція – за 1000 умовних одиниць допомогти у вирішенні проблеми.

    Результатом цього походу став мій лист від 7 квітня 2010 року на ім’я міського голови Ратушняка:

    Лист Ратушняку



    01.jpg

    02.jpg

    03.jpg






























    цитата:
    “В зв’язку з тим, що п. Зотова О.С десятки разів ганяла архітектора-розробника, переробляти на її думку “важливі деталі проекту”, такі як, наприклад, масштаб креслень, я вирішив сам звернутися до неї і з’ясувати що вона пропонує. В процесі спілкування з п. Зотовою, я не почув від неї обґрунтування відмови затвердження проекту, також не почув пропозицій з покращення пл. Театральної (можливо спільної розробки концепції вигляду або хоча б ремонт та оновлення бокових стін, центральної сцени, придбання лавиць, ліхтарів, влаштування клумб тощо), на які наше підприємство безумовно готове. Все зводилось до того, що наш проект дуже поганий, що він порушує архітектурний ансамбль, і вона рахує, що будувати цей дім не потрібно і хай так все буде як є.

    Маючи професійну художню освіту, я спробував на професійній мові довести п. Зотовій, що наш проект виконаний з врахуванням архітектурного стилю центральної частини міста, що ми вже маємо історико-містобудівне обґрунтування, схвалене колишнім головним архітектором міста Стричик О. (в якому йдеться що в цьому місці, спроектована нами будівля гармонійно впишеться в архітектурний ансамбль Театральної площі), що дана будівля не лише спроектована, а й буде виконана з використанням класичних матеріалів стилю, таких як мідна покрівля (в три рази дорожча за черепичну), декоративних елементів, індивідуального замовлення, пілястр, колонад і т.д., що ми також вже отримали схвалений висновок управління регіонального розвитку містобудування та архітектури Закарпатської Обласної Державної Адміністрації.

    На моє велике здивування, в.о. головного архітектора міста Ужгород - Зотова О.С . елементарно не орієнтувалась в більшості питань, які ми обговорювали і дискусію звела до того, щоб я її не вчив і що, поки вона в.о. головного архітектора, вона не погодить нам цей проект.
    На моє останнє запитання про те, де вона навчалась і що вона спроектувала як архітектор, п. Зотова О.С. відмовилась відповідати та сказала, що розмову закінчено.

    В то же час мені стало відомо від одного із співробітників управління архітектури та містобудування м. Ужгорода, що п. Зотова О.С. взагалі не має освіти архітектора, а є будівельником за фахом, з дипломом якогось маловідомого інституту.

    Шановний Сергій Миколайович! Повідомляю Вас, що п. Зотова О.С, за своїм фахом не може виконувати роль головного архітектора міста Ужгород, тому що рівень її знань не дозволяє їй авторитетно вказувати та дискутувати на тему стилів, співвідношень, композиції та колористики в архітектурі. Вона, можливо, може вказати на невідповідність марки бетону, січення арматури або конструктивних з’єднань, але це робота конструктора-будівельника.

    Беручи до уваги те, що у обов’язки головного архітектора має входити формування зовнішнього вигляду міста, розробка, супроводження та інтеграція нових архітектурних концепції в історичне середовище (як це робиться у Відні, Будапешті, Празі), збереження та відновлення знакових споруд, які характеризують розмаїття архітектури древнього Ужгорода, я відповідально заявляю : що у нашому з Вами місті (я гадаю, Ви зі мною погодитесь) такою відповідальною роботою НЕ МОЖЕ ЗАЙМАТИСЬ ХАБАРНИЦЯ З ОСВІТОЮ ПРОРАБА."

    Також я звернувся з заявою, про порушення закону при призначенні Зотової на посаду в.о. архітектора та вимагання хабара до прокурора міста Штефанюка.

    Як далі розвивалися події, була якась реакція?

    - Так була, дещо несподівана – декілька пропозицій від “наближених до тіла” виступити посередниками та все вирішити з “Серегой”. Я подякував за пропозицію, але сказав, що не рахую за потрібне вирішувати такі важливі питання, як забудова історичного ареалу з “Серегами”, ”Сашами”, ”Вітями” і так далі, яких за рік-два всі забудуть (хоча вони вже стільки “навирішували” в нашому місті, що люди їх запам’ятають надовго). Також стикнувся з тим, що мені треба було докладніше пояснювати прокурору міста Штефанюку про те, що призначення на відповідальну посаду головного архітектора без профільної освіти є протизаконним (особливо в ситуації коли в управлінні є багато професійних архітекторів ) та має на меті лише “вирішення питань”, замість системної роботи по містобудуванню. Мої аргументи як художника про те, що будівельник і архітектор це два дотичних, але принципово різних кваліфікаційних рівня, які не являються взаємозамінні, а є взаємодоповнюючі, важко сприймалися прокурором (у якого дуже теплі відносини з міським головою). Але мої аргументи? як голови громадської організації “АНТИКОРУПЦІЯ”, мабуть були більш вагомими. Результатом цього став припис (копія документу) Ратушняку про усунення порушення закону та заборони Зотовій виконувати функції головного архітектора міста. На сьогоднішній день Зотова усунена (юридично) від виконання функцій головного архітектора, а фактично продовжує в ручному режимі керувати управлінням.

    Іван Іванович, поясніть будь–ласка, якщо сьогодні пані Зотова усунута від керівництва в управлінні архітектури та містобудування, то логічно? що конфронтація мала б закінчитись, але звинувачення вашого підприємства в тому? що Ви незаконно, без дозволу розібрали історичну будівлю, пам’ятку архітектури? яка знаходиться під охороною ЮНЕСКО з боку Зотової та мера Ратушняка продовжуються . Все-таки проблема в Зотовій чи в непрофесійному архітектурному проекті?

    - В нашому проекті проблеми н має, ми для експерименту запропонували членам містобудівельної ради розробити свої варіанти, ці роботи в кількості 5 пропозицій були нами оплачені, але на засіданні містобудівної ради ніодин із запропонованих ними варіанті не був затверджений. Хоча всі вони в основі мали 3 поверхи плюс мансарда (примітка : нашу пропозицію з надбудовою двох поверхів пані Зотова ґвалтувала 2 роки).

    Представляємо Вам для ознайомлення нашу проектну пропозицію:



    a1.jpg

    a5.jpg

    222_5.jpg












































    Для порівняння надаємо також пропозиції членів містобудівельної ради:



    23_1.jpg












    Проект запропонований членом містобудівельної ради Шолтес.С



    24_1.jpg












    Проект запропонований членом містобудівельної ради Вдовіна О.



    25_0.jpg
















    Проект запропонований членом містобудівельної ради Лезу В.



    12_28.jpg






















    Проект запропонований членом містобудівельної ради Багрій В.



    1_8.jpg






















    Проект запропонований членом містобудівельної ради Багрій В. №2


    Чому все-таки продовжуються негативні публікації в газетах та інтернет-виданнях?

    - Публікації в засобах массової інформації, які входять в сферу впливу Ратушняка, нас не цікавлять з тих причин, що вони не базуються на принципах збалансованості, подаються однобоко та упереджено. Ніхто не спробував розібратися в ситуації, отримати від нас коментарі та з’ясувати нашу позицію у цьому питанні. Звинувачення у стилі “ты дурак, нет сам дурак” нас в принципі не цікавлять. Що стосується заяввідносно наших незаконних дій, а також те, що у нас немає жодного документа, то можу відповідально заявити:

    Pатушняк та Зотова цинічно брешуть!!!

    Для того, щоб не виглядати голослівним, я надаю вам список необхідних документів для реконструкції та їх копії, а ви самі вирішите в чому (або в кому) проблема:

    1. Підприємство придбало будівлю в центрі міста (за власні кошти, не у фонду майна за “цікавою” ціною чи у родичів мера, а на вторинному ринку).
    2. Підприємство звернулося у виконком з заявою на отримання дозволу на проведення реконструкції з надбудовою двох поверхів (проектна пропозиція подається на виконком головним архітектором міста, який її аналізує і, якщо є проблеми, просто не подає).

    3. Після позитивного рішення виготовляється АПЗ (архітектурно-планувальне завдання), в якому описуються всі обмеження, в тому числі поверхневість, висотність, пропонується та описується стиль майбутньої будівлі. Погоджується головним архітектором міста .



    Arxitect.planuvalne.zavdannja1.jpgArxitect.planuvalne.zavdannja.jpg




























    4. В зв’язку з тим, що будівля знаходиться в історичному ареалі, робиться історико-містобудівельне обгрунування. Погоджується головним архітектором та начальником управління культури закарпатської облдержадміністрації (у висновку вказується, що будинок не є архітектурною памяткою).



    istoruko-mistobudivne_obgruntuvaannja.jpgistoruko-mistobudivne_obgruntuvaannja1.jpg




























    5. При реконструкції робиться будівельно–технічне заключення по визначенню технічного стану будівлі (для того, щоб визначити спосіб реконструкції та необхідні види робіт, які потім описуються в проекті).



    vusnovok.jpg




























    6. При проведенні дослідження було виявлено аварійні завали, про які наше підприємство повідомило в.о. головного архітектора міста Зотову О.С., також ми просили створити комісію.



    komissija.jpg





























    7. Наше підприємство отримало погоджений проект організації робіт.



    Budivnuctvo2.jpg




























    8. Організувавши будівельний майданчик,ми почали розбирати аварійні завали.
    Положення, що на дані види робіт не треба погоджень Зотової.



    zak1.jpgv1.jpg




























    9. На містобудівельній раді Зотовій рекомендували погодити генеральний план будівництва.



    v2.jpg




























    10. З великим небажанням Зотова погоджує генеральний план будівництва.



    v3.jpg




























    11. В інспекції ДАБК ми отримали дозвіл на виконання підготовчих робіт.



    v4.jpg




























    12. Також ми отримали погодження, обленерго, водоканалу, пожежників і т.д.



    v6.jpgv7.jpg




























    Ви питали мене в чому проблеми? В хабарництві. У нас чиновники, які найняті нами на роботу (і мною, і вами, і іншими громадянами)неправильно трактують свою роль та місце в суспільстві. Також додатковим мотивом до продукування абсурдних заяв, які ми спостерігаємо в останній час (від інженерних ноу-хау з аквапарками, до всесвітньої змови проти діючого градоначальника) є фактор 31 жовтня - вибори міського голови.

    Добре, з цим зрозуміло, але Сергій Ратушняк в недавньому інтерв’ю, заявив, що цей будинок входив у список будівель, які охороняються ЮНЕСКО. Очевидно, що для об’єктів з таким статусом існує свій порядок ремонту, реконструкції і т.д.

    - Сергію Миколайовичу, як меру обласного центру, вартувало б знати, що в Закарпатті не має жодного об’єкту, який входить в перелік ЮНЕСКО. Більше того, їх всього декілька на всю Україну. Але для Ратушняка вже давно власні слова не мають значення – сказав та й пішов.

    Нас уже 25000 в Facebook! Присоединяйтесь!
    Интернет-издание
    UA-Reporter.com
    Письмо редактору

    Коментарі

    Картинка користувача варташ.

    Коментар: 

    Волошин ! Так держать ! Если человек проявил мужество и не дал взятку,- это уже Человек! Хотя, согласитесь, "дать", было бы гораздо легче. Но он это не сделал !
    А проэкт ихней фирмы на порядок выше, нежели все эти "проэктишки", - ...членів будівельної ради ! !
    Долой надоевшую коррупцию ! ! Которая развращает всех и вся,а тем более подрастающее поколение...

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    :)))) ги-ги-ги

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Проект застройки может быть только один. ВОССТАНОВЛЕНИЕ ПРЕЖНЕГО ВНЕШНЕГО ВИДА ЗДАНИЯ !!!!!!
    Это КОМПЛЕКС исторической застройки, который ОХРАНЯЕТСЯ ЗАКОНОМ!!!! Как и ДЕТАЛИ этого комплекса. Это и ежу понятно (кроме Волошина с его холуями, безграмотными интервьюерами) .
    Для Волошина объясняю (читай по буквам).
    Если , допустим, стол антикварный, то в понятие антикварности входят и его все ножки. И не нужно особого документа и (мозгов), чтоб понять, что отрвать старую ножку и приделать новую в стиле модерн/эклектика в два раза длиннее других ножек и ОЧЕНЬ КРАСИВУЮ - беззаконная тупость и НЕПРОФффффЕССИОНАЛИЗМ!!!
    Таким образом, антикварный стол превращается в ХЛАМ.

    Картинка користувача Anastasia.

    Коментар: 

    РАТА ВСЁ РАЗВАЛИЛ!!!!
    А ВЕДЬ ПРИ ПОГОРЕЛОВЕ БАССЕЙН ФУНКЦИОНИРОВАЛ!
    И хороший же был бассейн...

    Картинка користувача Anastasia.

    Коментар: 

    Бассейн 2009 год

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Проект дійсно перший непоганий

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Почитатель, можеш пояснити з якої причини відсутній на документі підпис С.М.Ратушняка?

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Коли отримує рішення виконкому заявник, підпис мера або в.о. закривається, ксериться і ставиться мокра печать протокольного відділу міськради.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    для мізантропа-зрячого! Відкрий та почитай ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", якщо не зрозумієш піди і просто проконсольтуйся у будь-якого чиновника з виконкому міськради і насамкінець спитай у Ратушняка. З повагою!

    Картинка користувача Громадянин.

    Коментар: 

    Ужгородці!
    Ви їм повірили. А вони дали розікрасти Ужгород своїми мандатами.
    31 жовтня 2010 не повторіть помилки! Не голосуйте за них!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Ванька, так ты к Рате сходи, все выясните. Зотова - это ведь мелочь, не твой калибр.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Для почитатель.
    Після підписання рішення міським головою у протокольному відділі ставиться кругла печатка.
    А ВИ ТАМ ПІДПИС БАЧИТЕ? РІШЕННЯ НЕ ПІДПИСАНЕ РАТУШНЯКОМ,НЕВІГЛАСЕ СЛІПИЙ!!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    красота! Волошин молодец! Рата - пидар по життю ( коротко і змістовно )

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Напишите о том, что на Л.Толстого 33, уже вторые сутки как отключили газ. Целая 9-ти этажка без газа. Причем, в объявлениях по подъездам написано что плановый ремонт;)) Вчера ходил мужик и отключал котлы у людей. Сказал, что пока все котлы не отключат газа не будет. Тем, у кого котлов нету было поставлено условие установить счетчики газовые, либо опять же газ не включат. Может хоть в результате публикации что-то изменится. Центр города как никак...

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Мужику по морде надо было хорошенько натолочь...

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Волошин бьет в "Унгварском" персонал по голове дубинкой. А в этом здании он собирается жить

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Да!!!! Подтверждаю! В доказательство привожу документ: распорядок дня гувернантов Унгварского:
    8.00-9.00 - получение дубинкой по голове (вместо будильника);
    9.00-9.15-работа;
    9.15-12.00-получение дубинкой по голове;
    12.00-13.00-получение дубинкой по голове (вместо обеда);
    13.00-13.15-работа;
    13.15-13.16-пожаловаться на Волошина УА-Репортеру;
    13.16-17.59-получение дубинкой по голове. Чтоб не стучал;
    17.59-18.00-получение дубинкой для профилактики и на прощание;
    18.00-24.00-залечивание ушибов, заклеивание пластырем, замазывание зеленкой;
    Кроме того, в конце месяца все получают дубинкой вместо зарплаты.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Волошин в Унгварском бьет персонал по голове.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Рактушняк сидел?! А за что?

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Рата в очередной раз обосрался

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Молодец Ваня!!!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    для Misanthrope. Ви невіглас адже робите гучні заяви типу "липа", а самі понняття "зеленого" не маєте про справжність документу. Після підписання рішення міським головою у протокольному відділі ставиться кругла печатка. Документ за зовнішніми ознаками є справжнім.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    На третьем фото, решение Ужгородского горисполкома, нет подписи Ратушняка. Такие документы не признаются действительными, круглая печать ставится только после всех необходимых подписей. Это липа!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    город офыциантов и .................

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Ратушняк был петухом на львовской зоне. Люди. Очнитесь !!!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    На какой зоне сидел ? Там где Рахимов старший или там где Рата?

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Дато! За петухов только петухи знают! Закрой кукорекало свое и не закантачивай никого вокруг себя.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Що Рата банюк, що цей новоспечений Ледида бандюк - яка різниця!?
    Хай так воюють, щоб один одному очі вицарапали тоді буде всім від цього краще.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Бля. я последний раз на этот сайт зашел, раз вы уже волошина защищаете.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    РАТА НА ДЕЛЕ ПОСТОЯННО ОБКУРЕННЫЙ ДВА СЛОВА СВЯЗАТЬ НЕ МОЖЕТ. ИНТЕРЕСУЮТ МЭРА ТОЛЬКО ВЗЯТКИ И ДЕВОЧКИ ДО 16 ЛЕТ

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    та чого не сколотив? викупив бувший суші-бар, там тепер ся піцерія і цигани працюють

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    РАТУШНЯК БЫКО-БАНДИТ

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    У Ратушняка нет ничего святого! Что он лично в городе построил? Именно построил, а не украл , как Водоканал, управление образования, школу, два детсада и др.? НИЧЕГО! Теперь , кто-то делает красивый проект, взятку Рате не несет, вот его жаба и задавила! Стыдно должно быть Сергею Николаевичу, который еще пять назад столько говорил про предпринимательскую инициативу и преобразования в Ужгороде. Даже Балога у нас супермаркет построил, а Ратушняк даже собачьей будки не сколотил.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    а что лучше? Зажравшиеся Киевские господа или мер параноик и вор?
    я лично не знаю

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    от-от, за суперсучасний міст дякуємо пану ратушняку..як був страшний так і залишився..замалювали фарбою,навішали квіточок та й на тому все закінчилось. а гроші всі собі в карман(бо впевнена, що всю суму на ремонт явно не витратили).сподіваюсь пан волошин зробить все по чесному і скоро місто обзаведеться такою новою, гарною театральною

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    с другой стороны именно рата сможет сдержать аппетиты киевской власти. которая скоро доберется и до ужгородских земель.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    а шо за проблеми? знову комусь не выдстыбнули капусти???

    Картинка користувача milangoo.

    Коментар: 

    Спасибо Ване за очень подробное и правильное описание вопроса и проблемы. Я думаю многие с таким безобразием и безчинством сталкиваются, мы их поборим. А Сергею Николаевичу уже давно пора уходить. Ведь большинству он надоел, он наверно забыл в кресло его посадили жители а не собственное желание.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    А взагалі хтось із памяті може згадати, як виглядав ніби-то цінний будинок? І як у старовинну забудову вписується новий аферний міст, нібито суперсучасний, який по факту ніхто не буде будувати?

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    а я ще і ногами за...

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    перший варіант забудови мені ся любить! якщо воно так і буде , то я двома руками -ЗА!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Композиція гарна, вписується в архітектурний ансамбль міста. Соціальним навантаженням даного проекту, має бути влаштування фонтану (або каскаду) на площі Театральній.

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    ну от на оригінальному сайті все чудово викладено.дякую True !!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Согласен! этих чиновников гнать в шею нужно!!!!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    читайте оригінал
    http://www.vsapravda.info/interviu/2537-ivan-voloshin-ratushnyak-cinichno-breshe

    бо тут матеріал зовсім нечитабельний і негарно виглядає

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    йой, та чесно-той жолтані і в церквах би зіни повідкривав!

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    навіщо викладати документи,якщо нічого не можна прочитати????

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    я відкрию там ЗІНУ!!!!!!!!!!!!!ВІддайте будівлю мені

    Картинка користувача Гость.

    Коментар: 

    Перший варіант реконстуйованої будівлі - краса. Як в тому же Відні чи Празі. Інші зовсім ніякі, в історичний ареал не вписуються взагалі! Шановний г-н.Волошин, боріться за перший варіант, він дуже гарний!!!

    PS: Рата бидлота ще та!